piątek, 22 stycznia 2016

Bania Agafii mydło cedrowe do włosów i ciała - recenzja




Mydło cedrowe Agafii jest przeznaczone do mycia włosów i ciała. Zamknięte jest w dużym 300 ml słoju. Mydło kupiłam za 12 zł. Znajdziemy w nim olej syberyjskiego cedru, bażynę bajkalską, żywicę sosnową, jagody czerwonego jałowca, olej arniki. Przed zakupem czytałam wiele negatywnych opinii o jego zapachu i strasznie się bałam, lecz okazał się przyjemny, nie kojarzy się z niczym negatywnym. Konsystencja kosmetyku jest dość dziwna, jest rozciągliwa i gęsta. Nie ma możliwości by zawartość się wylała z opakowania.  Ważne jest to, by nie sięgać po nie mokrą dłonią, ponieważ się spieni, może być otwarte przez 9 miesięcy. 




Mydła używam do mycia skalpu, wystarczy dosłownie malutka ilość, ponieważ pieni się bardzo mocno. Nie podrażnia skóry głowy, jest delikatne, nie plącze włosów, nie są szorstkie. Najważniejsze jest to, że przedłuża świeżość włosów. Mydło jest tanim i bardzo wydajnym kosmetykiem o naturalnym składzie i bardzo dobrym działaniu , bardzo polecam.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, skupiam się tylko na włosach.

      Usuń
  2. No przyjemnie to to nie wygląda po otwarciu, ale działanie ma dobre, a to się liczy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio je zamowilam i jetsem w trakcie testow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam eksperymentować z takimi rożnymi, nieznanymi produktami. Chetnie to zamówię i odezwę się jak sprawdza się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam sporo dobrych opinii o mydle cedrowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego bez zastanowienia się na nie skusiłam ;)

      Usuń
  6. Noe znam jeszcze, wybrałbym tylko inna wersję zapachową; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale byłabym chętna przetestować. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi to mydło wysuszało włosy ;/ więc zużyłam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go tylko na skalp i na razie nie widzę przesuszenia.

      Usuń
  9. Gdzie je dostane?
    Wygląda dobrze chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo muszę wypróbować również na włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi nieźle, dużo osób sobie chwali te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam je mieć :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, odwdzięczę się tym samym!
Zapraszam do wspólnej obserwacji!