środa, 29 czerwca 2016

Szampon Receptury Babuszki Agafii nalewka do włosów "Cedr"


Ostatnio w moim włosowym asortymencie ubyło szamponów w krótkim odstępie czasu. Robiąc zapasy w różnych drogeriach, natrafiłam na ten rosyjski szampon w DP. Obawiałam się go kupić, ponieważ wiem, że moje włosy dziwnie reagują na składy rosyjskich kosmetyków. Skusiłam się na niego z powodu atrakcyjnej ceny 4 zł, jak i pamiętając, że moje włosy szybko przyzwyczajają się do szamponów i muszę zrobić zapasy z różnych źródeł.

 
Szampon ma zapewniać wzmocnienie i odżywienie. Przeznaczony jest dla włosów suchych i osłabionych. Produktu w butelce jest 280 ml. Za taką cenę grzech nie kupić. Wybrałam ten wariant, albowiem było go najmniej na półce jak i przez to, że jest przeznaczony do włosów suchych dodatkowo nawilży włosy podczas upałów co jest ważne.

Tak jak wspominałam nie byłam przekonana do jego skuteczności na moich włosach. Myliłam się, szampon sprawdza się przyzwoicie, włosy nie są szorstkie ani tępe, odpowiednio domywa włosy, jedynym mankamentem jest nieatrakcyjny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. 
Szampon jest godny polecenia, jest to mój pierwszy rosyjski produkt z którego jestem zadowolona. 

5 komentarzy:

  1. Nie znam firmy ani szamponu, bałabym się testować coś takiego pochodzenia :D Jakoś Rosyjskim produktom nie ufam w ogóle :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nalewka do włosów... no takich cudów to ja nie widziałam :D Ale rosyjskie kosmetyki bardzo lubię i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy także jakos dziwnie reagują na te rosyjskie kosmetyki ale tego szamponu jeszcze nie znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam uraz do kosmetyków Babuszki Agafii...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki tej firmy. ;]
    Moim problemem jest zwykle nieutrzymujący się zapach bez względu na to, czy jest przyjemny czy też nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, odwdzięczę się tym samym!
Zapraszam do wspólnej obserwacji!