czwartek, 28 lipca 2016

Superpharm - 50 % | Cece of Sweden - szampom z mleczkiem kokosowym i biotyną

Wpis zacznę od poinformowania Was o promocji w Superpharm : - 50 %  na odżywki  i maski do włosów w dniach 28-31.07 


Dzisiaj będąc w  Superpharm robiąc zakupy makijażowe, oczywiście nie mogłabym nie skorzystać z w/w promocji. Przeglądając produkty firmy Garnier, L’Oréal szukałam czegoś nowego, co pojawiłoby się w mojej pielęgnacyjnej kolekcji pierwszy raz, moją uwagę przykuła półka z produktami firmy Cece of Sweden. 
Skusiłam się na szampon z mleczkiem kokosowym i botyną, który zapobiega wypadaniu włosów, stymuluje wzrost nowych i na odżywkę z olejkiem z orzechów makadamii do włosów suchych i wymagających regeneracji. 




Szampon zamknięty jest w 500 ml plastikowym opakowaniu, jego wygląd jest prosty, ale ciekawy. Zapach jest obłędny. Jak wiecie uwielbiam zapach kokosa,  przede wszystkim przez to  skusiłam się na ten szampon, ponieważ problemu z wypadającymi włosami nie posiadam. Jego konsystencja jest rzadka, ale przy gramaturze 500 ml nie robi to żadnej różnicy. Przed jego użyciem starałam się przeczytać opinie na jego temat, których jest bardzo mało, stwierdzeniem przeważającym w opiniach było to, że bardzo plącze włosy. Posiadając włosy  średnio/wysoko porowate bardzo się tego obawiałam, ale nic takiego się nie stało. Dobrze oczyszcza skórę głowy, pięknie pachnie, przyzwoicie się pieni jest na prawdę godny polecenia. Włosy są ładnie nawilżone i dociążone przez co nie ma problemów z ich rozczesywaniem.
Szampon kosztował około 9 zł na promocji - 50 %, promocja na tą firmę obowiązuje do końca lipca, na wszystkie szampony, maski, odżywki itp. Jest to mój pierwszy szwedzki kosmetyk i jestem z niego bardzo zadowolona. Jak na razie jest szamponem numer 1 w mojej kolekcji. 


4 komentarze:

  1. Świetny jest i duży! Opłaca się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chciałabym! <3 ogólnie wszystko co z kokosem, miło mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero teraz zauważyłam, że nie dodałam Cię jeszcze do obserwowanych :D

      Usuń
  3. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii - świetna była ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, odwdzięczę się tym samym!
Zapraszam do wspólnej obserwacji!